Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, så tøv ikke med at udfylde formularen nedenfor og sende den til os. Vi bestræber os på at besvare dine henvendelser så hurtigt som muligt.
Reklamation/brudt forsendelse
Hvis du har brug for at klage, bedes du kontakte os via e-mail på info@bombola.se og vedhæfte relevante billeder.
For at håndtere reklamationer for beskadigede leverancer, skal du sikre dig, at følgende krav er opfyldt: Vedhæft billeder, der tydeligt viser:
- Adresselabel på leveringen. Hele etiketten skal være synlig og teksten læselig.
- Forsendelsen i sin helhed: alle sider af den ydre emballage, samt eventuelle emballageskader.
Mulig indvendig emballage. - Derudover billeder, der viser produktet, som det var pakket ind. Hvis varen er leveret i en kasse, skal du åbne den og tage et billede fra oven, så både produktet og emballagen er synlige præcis, som de var, da de ankom.
Denne sektion indeholder i øjeblikket intet indhold. Tilføj indhold til denne sektion ved hjælp af sidebjælken.