Ofte stillede spørgsmål
FAQ
Bestil/retur
- Kan jeg annullere/ændre min ordre?
Det er fint at annullere/ændre din ordre, så længe din ordre ikke er afsendt. Vi har hurtige ekspeditioner og derfor er det vigtigt at være hurtig med din ændring/aflysning. Kontakt venligst info@bombola.se for at annullere/ændre din ordre.
- Hvordan laver jeg en retur?
1) Klik på "Return" nederst
2) Læs vilkår og betingelser omhyggeligt
3) Klik her for at registrere din returnering
4) Vælg det produkt, du ønsker at returnere
5) Betal returgebyret
6) Download det genererede fragtbrev
7) Udskriv følgesedlen
8) Pak produktet med eventuelt kraftpapir og bobleplast for at sikre, at produkterne ikke bliver beskadiget under levering
9) Sæt fragtlabel på pakken og efterlad pakken på det nærmeste posthus
Bemærk! Du skal returnere produkterne til os senest 14 dage efter fortrydelsesmeddelelsen. Du er selv ansvarlig for returfragt, levering og fragt af produkterne ved returnering, så produkterne bør derfor være godt pakket ind og i deres originale emballage.
- Et eller flere produkter mangler i min pakke, hvad kan jeg gøre?
Send os en mail om hvilke(t) produkt(er) der mangler i pakken til info@bombola.se. Medbring ordrenummeret, så hjælper vi dig derfra. - Jeg har modtaget mine produkter, men jeg vil gerne bytte
Læs "Hvordan returnerer jeg?" og afgiv en ny ordre på vores hjemmeside for det/de produkter, du ønsker at bytte. Hvis det samlede beløb er under 499 kr., vil du blive opkrævet et nyt fragtgebyr. - Jeg har modtaget et ødelagt produkt
For at klage over en ødelagt forsendelse, e-mail os på info@bombola.se med billeder, der tydeligt viser: - Adresselabel på leveringen. Hele etiketten skal være synlig og teksten læselig.
- Forsendelsen i sin helhed: alle sider af den ydre emballage, samt eventuelle emballageskader.
- Enhver indre emballage.
- Produktet så ud som om det var pakket ind. Hvis varen blev leveret i en æske, så åbn den og tag et billede oppefra, så både produktet og emballagen fremstår præcis, som de var, da de ankom.
Rabatkoder
Jeg har ikke modtaget min rabatkode/kan ikke anvende min rabatkode
Kontakt os på info@bombola.se, så hjælper vi dig derfra.
Levering
- Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er normalt 3-5 hverdage. - Hvordan sporer jeg min pakke?
Efter din ordre er afsendt fra lageret, modtager du en separat e-mail med et sporingsnummer. Indsæt sporings-id'et på track.postnord.com. Du vil også modtage SMS-beskeder om status på din levering fra PostNord. Du modtager også en mail, når der er 5 dage tilbage til at hente din pakke på posthuset/pakkeboksen.
- Jeg har ikke hentet min pakke hos postbuddet
Hvis du som kunde ikke afhenter din ordre hos postagenten, opkræver vi automatisk et gebyr på 250 SEK inklusive moms. Dette er for at dække forsendelses- og håndteringsomkostninger.
- Jeg har ikke modtaget en SMS-besked om min levering
Det er vigtigt, at du indtaster det korrekte mobilnummer for at modtage SMS-beskeder. Tjek om du har indtastet et forkert mobilnummer. Hvis du har skrevet det forkerte mobilnummer, så kontakt os på info@bombola.se, så hjælper vi dig derfra. Ellers er der risiko for, at du går glip af din pakke, og så bliver den returneret. Se hvad der gælder under "Jeg har ikke afhentet min pakke på posthuset".
- Jeg kan ikke forlænge opholdets længde eller ændre oplysninger
Det er desværre ikke muligt at forlænge opholdstiden ved afhentning af pakker via Paketbox. Det er kun muligt at ændre oplysninger eller forlænge opholdets varighed via bemandede postagenter.
- Transportskader
Hvis du som kunde henter en pakke hos postbuddet og opdager, at den er beskadiget, skal du straks anmelde skaden med billeder til os. Vi skal modtage rapporten umiddelbart efter, at du har afhentet pakken hos postbuddet, så vi kan løse sagen på den mest effektive måde og for at kunne kræve leveringen.